VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 17 augusti 2009

God Morgon på er alla

Jag hade önskat att jag kunnat känna mig lite ledig idag när nu mitt semestervikariat är slut, men tyvärr, det kan jag inte göra varken idag eller i morgon. Sen vet jag samtidigt att eftersom jag fullföljer min dröm om att skriva en bok, ja då måste man jobba mycket. Väljer man som jag att åka till London två gånger inom ett år på skrivarkurs, ja, då får jag väl sitta här och vilja ha en ledighet som inte kommer. Men när jag sätter mig på tåget till Kastrup är det värt allt slit, det vet jag. Eftersom mina döttrar ska med till London denna gång blir det ännu häftigare än sist. Oh, vilken vecka vi ska ha tillsammans.

Idag är det utomhusjobb som gäller både lite under förmiddagen och lite under eftermiddagen. Inte många timmar, men dock arbete att göra. De andra timmarna jag inte jobbar ska jag städa lite hemma och försöka få bort den stora hundens alla svarta hår som hon lämnar efter sig. Skulle inte hon kunna borsta sig som alla vi andra gör??

Ha en härlig måndag

Good Week Comments

Spicecomments.com - Good Week Comments


Cattis

Inga kommentarer: