VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 3 augusti 2009

Flickorna är hemma igen.

En dotter har kramat och pussat på mig hela dagen. Den andre har legat på soffan och haft en bok i knäet och datorn bredvid sig. En riktig dag på sommarlovet. Deras mamma är glad, lycklig och allmänt på topp.

MEN


Förvirrad. När vi var och hyrde film idag glömde jag min kasse med potatis och vichyvatten på hemmakväll. Jag ska dit nu och se om den finns kvar.

Nu är jag mätt i magen efter en god kvällsmat och jag ska in i duschen och sedan på ACOA(Adult Children of Alcoholics). Egentligen orkar jag inte men jag vet att jag mår bra efter jag varit på möte.

Jag har kommit på vilken dam det var på mitt sommarjobb som spred lögner om mi. Hon som pratat med min jobbarkompis. Det ska bli mycket spännande att se om hon ska prata med mig med innan jag jobbat klar. Då ska hon få se att hon pratar med en som har mål i mun. Haha, hon kommer att ångra det samtalet många gånger.

I morgon ska jag vara både mamma och moster. Vi får se hur det går med bloggandet, det blir säkert lite roliga bilder på oss här hemma då när vi är i action allihopa.

Hugs Comments

Spicecomments.com - Hugs Comments


Ha en skön kväll.

Inga kommentarer: