VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 18 januari 2010

Skrivhörnan är klar

Nu ska datorn ner i rummet och sedan kommer det att vara min nya plats som jag vet att jag kommer att älska. Bilder på det färdiga rum kommer i morgon. Jag skärmade av i gillestugan för min lilla hörna, men mina arbetare som renoverar huset satte upp en vägg till mig och som de till och med isolerade.

Jag är fortfarande trött och seg, men snart ska jag till stallet och sedan är det AcoA-möte(Adult Children of Alkoholics) med min underbara syster. Sedan får jag nog lite ro inombords.

Ha en skön eftermiddag - det ska jag ha

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så underbart att din alldeles egna hörna är klar! Jag hoppas att det blir en plats där du kan finna lugn och ro, en plats där inspirationen får flöda!

Många kramar

Tina sa...

Hej vännen!!
Men Å va kul!! Grattis till din nya fina hörna där du kan finna ro till ditt skrivande =)
Önskar dig en fin stund med din syster!!
Jag har en liten grej till dig inne hos mig som du gärna få hämta =) ..om du vill förstås..fniss..
Kram Tina

Apan slimmar och trimmar med start på 105 kg sa...

Det underlättar verkligen med egen arbetsplats när man skriver. Inred den med omsorg.