VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


torsdag 31 mars 2011

Stressad?? Oh, nej


Nu är det studier för hela slanten för mig. Jag är så långt efter i mitt uppsatsskrivande att jag är stressad inom mig. Jag försöker prata lugnt och fint med mig för den stressen hjälper inte mig alls ändå. Jag gör så gott jag kan, mer kan jag inte göra. Räcker det? Det vet jag inte än, om uppsatsen blir klar eller ej, det återstår att se, men jag ska göra allt jag kan för att den ska bli klar UTAN att köra helt slut på mig.

Så, idag är det uppsatsen som gäller för hela slanten.

Ha en härlig torsdag - jag ska göra så gott jag kan framför datorn :)


3 kommentarer:

Skrivarstudio ordOide' sa...

Kämpa på!På någon konstig vänster brukar man ju lyckas med det snudd på omöjliga. glöm inte att ta korta pauser och ANDAS- det behöver jag bli bättre på!

UllaJohanna sa...

Tror på dig!!
Kram!!!

Cattis sa...

Tack för de uppmuntrande orden. Ska börja andas nu, tror jag.

Tror ni på mig, måste jag med börja göra det.

kramkram