VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


tisdag 15 mars 2011

Det passar sig inte just nu

att ha ont i halsen, vilket jag har idag, för jag ska till Stockholm och springa Premiärmilen nästa söndag. Min familj har varit sjuka i tre veckor till och från, men jag har klarat mig. Och nu vill jag verkligen inte ha något som stör min träning. Det passar sig inte alls. Det brukar i och för sig aldrig passa någon att bli sjuk och detsamma gäller för mig, såklart. ;)

Sedan passar det inte mitt skrivande heller, för nu kom jag igång med uppsatsen igår och det kändes mycket bra. Jag la även några minuter på mina kurskamraters texter och läste dem, för att få ett litet hum om vad det är jag ska ge respons på. Så, allt känns bara bra och för att kunna fortsätta gäller det att jag är frisk och det hoppas jag att jag får vara.

Jag hoppas ni får en finfin tisdag - själv sitter jag och vaknar till liv med soluppgången bakom träden utanför mitt fönster.

2 kommentarer:

UllaJohanna sa...

Konstigt med halsont och sånt!! Kommer alltid när man har som mest att göra...

Hoppas du klarar dig ifrån eländet!!!

Kramen!!!

Cattis sa...

Jag vägrar bli sjuk ;)