VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 9 november 2009

Hemma igen

Tack för alla fina kommentarer och uppmuntrande ord till mig för mitt bloggande och mina bilder från den gångna veckan. Nu är vi hemma igen och jag sitter på min vanliga plats. Jag är mycket trött eftersom jag somnade vid två. Resan hem gick bra men den blev lite dyr för först köpte jag ett fotspray som jag inte fick ta igenom säkerhetskontrollen för att den färgade pappret vid ett test de gjorde. - Några bortkastade pund. Sen när jag köpte biljett från Kastrup tryckte jag in min hemstad i automaten fast maken skulle hämta mig på ett annat ställe. - Någon hundralapp till SJ blev det där.

Men men, i det stora hela - vad gör 160 kronor mer eller mindre när hela veckan i London kostade...., ja det vill jag inte ens tänka på.

Det kommer en summering av skrivarkursen under dagen.

Cattis

3 kommentarer:

Robert W sa...

Häftig bild du har lagt in överst på bloggen!

Cattis sa...

Ja, jag är mycket nöjd med den. Jag hade en dröm om en bild som jag ville ha på bloggen och den drömmen blev sann med döttrarnas hjälp.

Koneko sa...

Åh va du tvungen att berätta att du köpt något till mig och sen säga att jag måste VÄNTA?? Jag är urusel på att vänta ju :)

Förresten, om saknar två påsar pyssel (en snögubbe och tomtar) så har du inte glömt dom hos mig :p hihi