VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


torsdag 12 november 2009

En påtvingad dag hemma

Jag ska sitta här och vänta idag på en jacka till styvsonen. Det enda de kunde säga var att den kom mellan 9-18. Det var så de jobbade, utan telefonsamtal till kunden osv. De har redan varit här tre gånger och ringt på så nu får jag snällt hålla mig hemma idag.

Fast det är ganska bra för jag har mycket med skolan att göra faktiskt. I morgon ska jag ha tre lektioner med klassen. Jag ska göra klart vår skrivövning, en engelska lektion och så ska jag visa bilderna fårn London. Det betyder att jag ska göra en powerpoint presentation oxå idag.

Det är nog bäst att jag sätter igång nuuuuu ;)

Cattis

1 kommentar:

Koneko sa...

Så drygt det är när man vet att man MÅSTE göra något. Själv spenderar jag ganska mycket tid hemma men hade jag varit tvungen att vara hemma hade det inte alls varit lika skoj :) Hoppas du får gjort det du planerat. Själv ska jag iväg o få vaccinet idag, usch aj aj!