VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


fredag 30 april 2010

Nu är den skickad


När detta inlägg är klart ska jag inte röra datorn mer idag. Jag har skcikat iväg 21 sidor som "bara" är om min litteraturbakgrund. Innan jag är klar om fyra veckor har jag nog lika mycket till. Men det är inte något jag ska tänka på idag. Nu ska jag ta hand om mig själv och vila och virka små nya figurer. Nu är jag bara lycklig över att få tid över att vila med mitt virkande. Låta hjärnan återhämta sig lite.

Jag har ju sällskap så det blir aldrig så ensamt här i min lilla skrivarlya. Ser ni bokhögen och skräphögen? Kanske de plockas bort idag. Får se vad kraften räcker till.

Nu blir det lunch och sen sängen.





Vill bara säga till alla kära bloggläsare, jag är inne och hälsar på er på era bloggar, men tiden och kraften räcker inte till att kommentera, men jag kommer snart igen.

Ha en skön fredag - det ska jag verkligen ha nu

1 kommentar:

Thessan sa...

Hoppas du har en mysig valborg! kram