VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


torsdag 16 december 2010

Vem har inte mycket att göra?

Jag har mycket att göra i alla fall, men ändå får jag inget gjort. Jag är rastlös och lätt deppad, men idag ska här hända saker, kan ni tro. Datorn ska stängas, todolist ska skrivas och följas och dagen ska avslutas med en joggingtur(lunka på lunka på) med friskis ikväll.

OCH

då tror jag faktiskt att jag kommer att må mycket bättre i morgon än jag gör just nu. Jag brukar göra todolist när jag vet att jag har mycket framför mig så det blir en varje dag nu så får jag nog lite gjort samtidigt som jag får må bra inom mig med.

Idag behövde jag dock en liten påminnnelse om todolist - Tack Chrissie - för att bli påmind om vad som är viktigast idag.


Idag är det

8 dagar till julafton

5 dagar tills det är årets mörkaste dag och sedan vänder det

Jag hoppas ni alla får en fin torsdag och att ni får det gjort som ni har på er todolist - jag gör som jag brukar - så gott jag kan



2 kommentarer:

Anonym sa...

Utan to do listan, stannar min värld! Den är underbar att ha...
Kramkalas

Cattis sa...

Japp, den + insikten att jag måste ta hand om mig själv gör att jag mår så mycket bättre nu.

kramkram