VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


tisdag 14 december 2010

Ryggen är gladare

och därmed är jag oxå det.


Just nu älskar jag vädret oxå, när jag får vara inomhus och själv kan välja när jag vill gå ut. Det kan jag denna vecka för jag har inget utomhusarbete och då kan jag njuta av allt det vackra när jag ser det. Denna fantastiska bild tog jag från min trappa när jag skulle gå ut med hundarna igår.



Jag ska ta tag i mina studier idag och jag ser inte fram emot det, men jag måste få undan en del så att jag kan njuta under juldagarna med familjen.

Även om jag inte skriver så mycket på bloggen, så gör det ändå gott inom mig att skriva. Min dotter skriver oxå mycket på sin blogg och många gånger blir jag ledsen för det är så mörka tankar, men jag tänker ändå positivt på det, för hon skriver öppet och hon SKRIVER det är det viktigaste.

Ha en underar tisdag - jag får nog en härlig tisdag, tror jag

2 kommentarer:

UllaJohanna sa...

Härligt att ryggen mår bättre!!!
Säker på att du får en fin dag :)!

Ska ta tag i mig och åka in till stan och hämta en barngrind... Nej; inte till barn; till hundarna... Viss avskiljning av våningar krävs nattetid. Nalle ÄR en buse!!!!

Bamsekramen!!!

Cattis sa...

Mina hundar är så trötta, så här behövs inga grindar..... de sover fortfarande, vi har inte varit ute än... men jag ska snart gå en sväng...

kramkram