VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


lördag 18 december 2010

Granen är klädd och jag är redo

men jag hoppas att jag kan hitta en julmatta att ha under granen istället för den fula affich jag har lagt dit.












och jag är med klädd.

















Nu kan julen komma för jag är redo. Jag stressar inte och vet att allt ordnar sig ändå. Jag skulle köra till Onoff igår och köpa julklapp till maken (den enda jag har kvar att köpa) så säger han att han ska dit och köpa en kaffemaskin till kompisen. Så, jag kunde inte köra dit utan har fortfarande det kvar på min lilla todolist. Jag kör dit en dag när de öppnar så är där nog inte så mycket folk.


Jag var och dansade igår och kom hem 3!!! och med den sömnen jag har så vaknade jag 7.20. Men eftersom jar är ensam hela dagen kan jag krypa ner och ta igen några förlorade timmars sömn, när jag vill.

När jag bara gav mig själv jullov fick jag en alldeles underbar känsla inom mig och den känslan önskar jag att alla kunde få uppleva inför julen.

Jag önskar er alla en alldeles fantastisk sistahelginnan jul - stressa inte - det blir jul ändå




1 kommentar:

Anonym sa...

Va fin du är i din tomteluva!
Kramkalas