VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


lördag 21 november 2009

Tjejfest på g


Idag ska vi tjejer sätta igång och förgylla vår vardag med tjejträffar varannan månad. Vi börjar idag med tjejfest kl 17. Frågan är ju då

Vad ska jag ha på mig?

De högklackade kan jag inte ha, för jag äger inga. Den lilla svarta går inte för då fryser jag. Alla mina andra kläder här hemma ligger i tvätten så detta är alltså inget jag kan bestämma just nu, mer än att det blir ingen liten svart. Det får bli en senare fråga när jag har fördelat mina sysslor idag. Kanske jag tvättar eller bara stryker den nya skjortan från Marks & Spencer från London.

Vi var och köpte en dator till mig igår, och en ny liten rosa mus. Maken ska till skogen idag med bössan så det återstår att se när han kan hjälpa mig att få igång den. Jag vill inte beblanda mig med installationer osv, för jag upplever inte mig som kunnig på det planet.

Jag hoppas ni andra får en bra lördag idag, själv ska jag ut på en joggingrunda i skogen med den stora hunden och jag riktigt längtar dit. Det har inte blivit någon träning denna vecka och det talar kroppen om för mig just nu att det vill den ha.


Good Day Comments

Spicecomments.com - Good Day Comments



Cattis

Inga kommentarer: