VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


torsdag 12 november 2009

Gillar inte när det är tungt


Därför sätter jag inte en bild som gör mig glad och varm om hjärtat för att det var så vackert på Oxford Street på lördagskvällen när vi gick där.

Cattis

3 kommentarer:

LadyM sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin sa...

Fina du! Vet precis hur det känns och du behöver inte ha dåligt samvete eller känna press på något! Du läser när du orkar och känns ingen press att du måste svara på mina kommentarer om det känns tungt. Jag har varit där själv många gånger och vet hur pressande det kan kännas med allt. Jag kommer fortsätta läsa din blogg och kommentera en rad eller två ibland :)

Bloggullet sa...

Jag vet hur det känns, det känns tungt ibland. Hoppas det lättar för dig.

Så fin bild.
Kramisar