VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


tisdag 3 november 2009

Sovmorgon idag


Idag har jag sovit länge, till kl 5 engelska tid och det känns fantastiskt. 7,5 timmar har kroppen fått och det känns bra. Min coaching tid idag är inte förrän kvart i ett så jag har förmiddagen hemma i lugn och ro.

Gårdagen blev tuff eftersom min coaching var kl 9, vid Waterstone. Vi begav oss hemifrån klockan halv 8. När min timme medAnn var slut letade jag efter en självhjälpsbok som ska hjälpa mig att sova bättre. jag blev rekomenderad den av min kompis som jag träffade i söndags, Susan.
Det bästa eller mest skämmande med boken är att det är en CD med där han hyptoniserar mig. Det ska bli spännande. Jag sover kanske dygnet runt sen.



Vi begav oss mot Piccadilly Circus och sedan till OXford Street så att flickorna kunde göra av med lite pengar.



Jag tog bussen och sedan gick jag en liten bit till denna underbara pub Victoria
Nu ska jag titta lite på min text som Ann läst och kommenterat, fast hon har inte kommenterat den utan bara markerat med tomma kommentarsfält, så tycker hon att jag själv ska tänka ut vad det är hon menar. Vad jobbigt!!
Får se om jag klarar av det.
Nu ska jag nuta av lugnet denna förmiddag.

På återseende från London

Cattis

2 kommentarer:

Koneko sa...

Så vackert där är! Nästa gång du åker följer jag med i handbagaget!

Jenny G sa...

Spännande med sov-boken, och framför allt CDn! Berätta gärna hur det går.