VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


fredag 6 november 2009

Sista kursdagen idag.


och jag känner det idag som i våras, otroligt vemodigt. Inombords är jag inte klar, men jag vet att det är en process med skrivandet, men just nu skulle jag vilja fortsätta med min lilla grupp i den miljön vi varit denna vecka.


Jag vill sitta en vecka till med Ann och Johanna som coacher för de är otroligt duktiga på att förmedla tankar och kunskaper kring bokskrivandet.
MEN det blir igna fler dagar hur mycket jag än önskar. Det är sista dagen idag och sen ska jag hem och låta processen inom mig ha sin gång.

Idag ska jag och flickorna ta en efterlängtade promenad i Hyde Park, vi var där för två år sedan och hade en underbar timme som vi längtat efter alla tre. När min kurs är slut idag ska vi till Hard Rock Café och käka lite(om plånboken gillar stället).

Ha en skön fredag, det ska vi ha London.

Cattis

4 kommentarer:

Liselotte sa...

Åh vilken härlig vecka du har haft! Är sååå avundsjuk! Tack för att du har delat med dig så generöst av dina upplevelser i London! Jättekul att se fotona. En vacker stad med mycket atmosfär.

www.malinrocaahlgren.com sa...

Lyllo dig som fått ha Ann och Johanna. De är så bra.

Heureka sa...

Otrolig vecka du haft, en upplevelse du alltid kommer att ha med dig. Vi hörs i veckan, hoppas jag. Saknar dina vanliga "puffar". KRAM!

Cattis sa...

Ja, jag är verkligen lyckligt lottad. London två gånger på sju månader och med Ann och Johanna. Det är bara fantastiskt....