VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


lördag 7 november 2009

MIssförstånd

Vi måste lämna vår lägenhet idag. Jag vet att min första förfrågan var från den 30/10 -8/11 och fick då svar att den var ledig från 31/10. Jag har givetvis trott att vi bokat den till 8/11, men NEJ. Vi måste lämna den idag och jag vet inte var vi ska ta vägen. Jag väntar på mail från värden om den lilla lägenheten är ledig eller om vi måste flytta in till ett hoell i city.

Jag hade planerat ett långt inlägg med fina bilder, men jag leter hotell för fullt.

Sååå
på återseende.

Cattis

Inga kommentarer: