VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


tisdag 10 november 2009

Rutiner

Då är det dags att komma in i de vanliga rutinerna igen. Datortid med te på morgonen och efter det hundarna, studierna och tvätt. I den nämnda ordningen tror jag. Jag har en liten lapp om några ärenden som måste klaras av när jag ska till tandläkaren i eftermiddag. När jag har många ärenden på en lapp brukar jag inte orkar allting. Det återstår att se hur mycket jag klarar av idag.

Nu blir det en liten paus igen med boken eftersom jag har en tenta som ska till läraren plus min praktik som det är fem veckor kvar av. Sedan blir det de sista scenerna skrivna. Fast jag har mycket inom mig måste jag göra på detta viset för att inte bli stressad inombords. Det har jag varit tillräckligt.

Ha en skön tisdag

Hugs Comments

Spicecomments.com - Hugs Comments


Cattis

2 kommentarer:

Therese sa...

Ska bli spännande å se dina Amis :) Ja ok då, julmys e inte fel i november heller. kram i massaor

Malin sa...

Hej!

Är helt ny härinne hos dej men jag är glad att jag hittat hit.

Ska inte lämna en alltför lång utläggning, men jag kan säga så mycket som att jag vet hur det är att vara utbränd och kampen att ta sej därifrån. Men mest hittade jag hit då jag sökte på bloggar om skrivande, eftersom det är det jag brinner för.

Hälsningar Malin