VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


tisdag 17 februari 2009

Härliga skåneväder

Det är så vackert ute nu. Det ska så förbli i några dagar säger smhi. Det känns MYCKET lättare inombords när detta ljuset har kommit. Jag är så tacksam för detta.










Nu sitter jag och väntar på Dr. Phil. Han kommer och pratar till mig om ca 10 minuter. Jag har min systerdotter här ikväll och hon är så lycklig över att hon ska sova hos sin moster.


Sov gott alla

När du är tillfreds med dig att vara dig själv, och inte jämför dig med andra, då kommer alla att respektera dig. - LAO-TZU

Cattis

2 kommentarer:

skimmer sa...

jag kollade in på din sida just nu(under dr Phil) och njuter av vackra skånebilder....
älskar skåne.

Cattis sa...

Jag är helt "besatt" med min nya kamera nu när vädret är så fantastiskt. och vi ska inte tala om mitt inre mående , vilken skillnad mot det gåra tunga. Tack för att du läser min blogg och ger kommentarer.