VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


tisdag 22 september 2009

Tidig morgon - snart bokmässan

Idag är jag igång igen. Kanske inte riktigt som innan förkylningen men det känns bättre i alla fall. Det är fortfarande mörkt ute och jag ska ut och jobba så fort det börjar ljusna. Jag har tagit min svåger till hjälp idag eftersom jag var sängliggande igår.Jag orkar inte göra hela jobbet själv idag och då är det bra att ha en svåger till hjälp som kan och vill hjälpa mig.
Ni som följt mig ett tag vet om min stora passion för te. Just nu dricker jag te väldigt mycket. Jag har till och med te med mig när jag är ute och fotograferar. Här är min lilla temugg inför avfärden från Finnböle i söndags.

Jag har idag hunnit med två stora koppar te och det lär bli fler innan dagen tar slut. Igår blev det inte så många eftersom kroppen varken ville ha mat eller dryck. Som tur är är det bättre idag och det är jag verkligen tacksam för eftersom jag sätter mig på tåget mot Göteborg om två dagar åker till bokmässan. Jag längtar verkligen dit nu. Det ska bli så spännande att gå där en hel dag. Självklart kan ni följa min dag där här.

Nu kör jag ut och jobbar en liten stund innan jag ska äta frukost.

Good Day Comments

Spicecomments.com - Good Day Comments


Ha en underbar dag.

1 kommentar:

Åsa Hellberg sa...

Tjoho, vi ses där Cattis!