VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


onsdag 26 maj 2010

Vad ska jag göra nu??

En blomma till mig för uppsatsen är klar. Jag blir till och med lite tårögd när jag skriver. Oh, vad skönt. Jag är så lycklig, för 7,5 år sedan kunde jag varken läsa eller skriva när jag blev utbränd, nu har jag skrivit ett examensarbete, helt ensam på 44 sidor. Jag är så glad att jag har kommit tillbaka. Till alla er som har det tungt - ge inte upp - det blir bättre.

MEN

Vad ska jag göra nu då???

Umgås med familj, vänner och kanske virka en eller två figurer?


Jag skrev till 23 igår kväll. gick upp 4 för då vaknade jag och jag hade en dotter som skulle gått upp 3.40 och jag hade inte hört henne så jag fick väcka henne. Hon är på väg till Berlin nu. Jag har skrivit sedan 4.15 och nu 7.55 är jag klar.

Oh, så glad jag är. Jag ska bara till en kompis som ska hjälpa mig med innehållsförteckningen, men det är ju han som ska göra det jobbet inte jag.

Njut alla ni därute - det kan ni tro att jag ska göra

Med kärlek till er alla

7 kommentarer:

Tina sa...

Underbara du!! Så underbart att läsa!! Stort GRATTIS till dig vännen. Du har verkligen jobbat hårt & bevisat att det går!! Bara man vill, så går det!!
Beundransvärt!!!!
Ha nu en underbar fortsättning på dagen!!
Varm kram Tina

Pixi sa...

Vad duktig du e !!GRATTIS O bra jobbat!! Förstår du e glad att det är över nu !!kram kram

Anonym sa...

GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!
Du är bäst!
NJUT nu för fasen!!
Det är du värd!
Kramkalas

Nina sa...

Vad du ska göra? Bara ta det jättelugnt och njuta av tillvaron.

Vad skönt för dig! Grattis!

Kramen

Sara sa...

Härligt vännen! :) Njut nu!

Kram

Anonym sa...

Kan inte låta bli att få tårar i ögonen jag också! Har läst hela din blogg de senaste dagarna och följt din kamp. Vilken prestation! Är så otroligt glad för din skull och du är en sån fenomenal uppmuntran i andras kamp!Grattis! Ha det nu riktigt gott!/
Kram Anne-Mari

Anneli Stålberg sa...

Det låter helt underbart. Lagom till sommaren också :)

Kram!