VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


söndag 19 april 2009

Nu är jag i 40-klubben

Ja, då är jag i 40-klubben nu då. Jag mår som jag förtjänar idag. Det tråkiga med att ha fest är att jag är så trött efteråt. Fast jag inte dricker alkohol känner jag mig bakis dagen efter. Det var en helt fantastisk dag igår och jag fick så många fina presenter. Här hälsar jag och maken gästerna välkomna Grisen till maten var på grillning Jag och min fantastiska syster som har hjälpt mig hela veckan och under festen. Hon höll ett fantastiskt tal för mig och jag tjöt.....och många med mig. Jag och maken när maten var avklarad och vi kunde andas ut lite. Jag och makens son Jeppe. Bästa bilden ikameran enligt oss; ) Det var roligt och mysigt hela kvällen. Jag är tacksam för att alla kom och firade mig, även om det var jobbigt i början av festen innan maten var avklarad.Jag fick så många fina smycken och jag tog på mig de efter hand jag öppnade presenterna. Sedan gick jag och "blingade" med dem hela kvällen. Jag fick 4 stycken silverarmband och jag är mycket lyckliga för alla. De är vackra och betydelsefulla var och en på sitt vis.

Nu har vi ätit lunch ute i solen och allt känns mycket bra.
Jag hoppas att ni har en lika bra helg.

Cattis

2 kommentarer:

Bloggullet sa...

Grattis på födelsedagen.
Kramar

Cattis sa...

Tack, vännen.