VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


torsdag 7 oktober 2010

Alledeles för tidigt att vara uppe

men går det inte att sova så går det inte. Jag ska gå igenom packningen igen, så att det är rätt antal kilo i rätt väska, äta frukost och som jag alltid gör innan jag reser - jag tänker.

Döttrarna är ledsna för att jag åker och det känns mycket i mitt mammahjärta kan ni tro nu ska jag ska lämna dem. Jag har inte sovit många minutrar i natt och det enda jag tänker på är att jag ska lämna flickorna. Hur kan jag ha gjort detta val?

Nästa inlägg kommer från London. Jag har gjort presenter till hela familjen som de ska få när jag åkt. De kommer att hitta dem på sina kuddar när de kommer hem från skola/jobb. Det blir säkert roligt för dem. Bilder på presenterna kommer i morgon.


Ha en skön torsdag - för mig kommer den att bli mycket speciell


Inga kommentarer: