VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


fredag 4 september 2009

Busy day

Idag har jag en hektisk dag framför mig. Jag måste ut på en massa ärenden vid olika tidpunkter. 10 Ska jag till stan och köpa schampo och balsam för det finns inte en droppe till mig här hemma. 12 ska jag till min virkkompis och hämta virknålar hon har beställt till mig. 14 ska jag hämta mina barn coh skjutsa demtill sin pappa. 16 kommer maken hem och då ska vi tillsammans åka till stan och shoppa lite. det blir nog härligt att slänga mig på soffan ikväll.

Vi tog ett kort på mig och den äldsta dottern igår. Hon vill vara lång och helst längre än mig. Jag är 179cm lång så ni kan räkna ut att hon oxå är lång, men konstigt nog vill hon vara ännu längre. Jag gillade inte min längd förrän jag var 25, så det är skönt på ett vis att hon trivs med att vara lång redan vid 15-års älder.
Jag fick en ny bok på posten igår med engelska mönster till mina små amigurumisar. Jag ska ta med den till min virkkompis Sandra så får hon titta i den och jag tänkte hon kunde låna den lite för jag har andra projekt innan jag ska ta tag i den.

Nu står det en cykeltur på schemat med hundarna innan jag ska försöka få fint i mitt kök.
Good Day Comments

Spicecomments.com - Good Day Comments



Cattis

Inga kommentarer: