VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


onsdag 9 september 2009

Bokföringen klar

I dag ska jag äntligen lämna in företages bokföring. Sedan blir det lättare i bröstet på mig. Det är inte min starka sida att arbeta med papper, men nu är den klar och då är det boken som kommer att få tid med mig. Jag längtar verkligen tills i morgon när jag kan skriva i många timmer. När jag kommit igång i morgon ska jag verkligen skriva lite varje dag nu i några veckor så jag kommer någonstans.

Jag är lite ledsen för att min vad inte är bra, för jag längtar verkligen efter att få dansa och jogga nu. Jag ska vila den i några dagar och så hoppas jag att den är redo på söndag för ett danspass. Jag har hittat ett par träningsbloggar också och det kan hjälpa mig när joggingen ska komma igång, tänkte jag.

Vädret verkar bli toppen här i Skåneland idag och då ska jag sitta ute och njuta i eftermiddag med min bästaste vän Jenny. Vi försöker att träffas en gång i veckan och hittentills har det inte gått så bra, men vi gör vårt bästa för att finna tid tillsammans.

NU ska jag ta tag i några papper innan döttrarna invaderar köket. Jag ger mig sjlv en liten blomma för att bokföringen är klar.

Flowers Comments

Spicecomments.com - Flowers Comments



Ha en skön dag.

Cattis

2 kommentarer:

Bloggullet sa...

Du är värd blomman du ger dig själv. Bokföring är krångligt.
Ha en bra dag i solen.
Kram

Anonym sa...

Skönt att ha bokföringen klar (för denna gången)!!!
Inte kul när man har ont och inte kan göra det man vill!!!!kramen
Chrissie