VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


fredag 9 oktober 2009

Jag fick en räkning på 31kr från posten

för jag hade satt på ett frimärke för lite när jag skickade tillbaka ett fotohäfte som flickorna inte skulle ha från skolfotona. Jag visste att jag satt på ett frimärke så jag ringde och ville inte betala räkningen men när jag förstod att jag satt på ett frimärke för lite sa jag snällt att jag skulle betala denna räkning. De har alltså skrivit ut en faktura + tagit emot ett samtal med mig. Hade det inte varit billigare att strunta i att skicka ut en faktura??

Det blev inget ACoA-möte igår kväll. Jag var alldeles för trött. Jag åkte hem efter mötet i stallet, pratade lite med maken och kröp sedan ner i sängen kvarit i nio. Jag har sovit gott inatt och dagen känns som om den är bättre än i går.

Jag får mer pengar från CSN idag eftersom jag läser en kurs till såååå idag blir det att åka till stan för att titta på mobiltelefon, köpa mössa och vantar + en stor påse godis till barnens fredagsmys. ("Barnen" som är 13, 15 och 16)

Idag är det praktik som gäller och där ska jag vis min powerpoint presentation om London. Det ska bli roligt och jag ska berätta att jag ska ta fler kort när jag reser så de får se en till när jag kommer hem igen. Vi slutar kl 13 idag och det känns underbart för mig och min trötta kropp. Den vill bara sitta i soffan och vila just nu verkar det som.

Good Weekend Comments

Spicecomments.com - Good Weekend Comments



Cattis

2 kommentarer:

paula sa...

detta har jag oxå råkat ut för man undrar vad de håller på med
ha en trevlig helg
kramiz

Anonym sa...

Småartigheter!!! Trams! Löjligt! Name it!!!
// Chrissie