VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


lördag 10 oktober 2009

Boken

Nu har jag skrivit in alla anteckningar som ajg srkivit under sommaren. Det blev 36 sidor. Jag hade hoppat och trott att det skulle bli fler, men det blev det inte. Jag ska utveckla dessa scener nu och även skriva nya scener innan Londonresan.

Det känns mycket bra med boken och hur jag prioriterar mitt skrivande just nu. Jag har en ganska bra planering nu dag för dag när det gäller studierna, mitt arbete och boken.

Nu blir det soffan resten av denna kväll

Cattis

1 kommentar:

Koneko sa...

Du är så grymt duktig! Är så spännande att följa din utveckling med boken, längtar tills den blir tryckt :D När får jag läsa mer? Vill, vill, vill!!

Tycker vi bokar torsdagen v44 för virkdag! Längtar redan :D Har du lust att vara här, eller vill du hellre va hemma hos dig med tanke på vovvarna?

Sköt om dig och glöm inte bort att vila och återhämta krafter mellan varven, blir inte mycket skrivet om du somnar vid datorn hehe.