VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


lördag 10 januari 2009

Övernattningen med Amanda



God morgon

Lördag morgon och klockan är 7.10 och både jag och Amanda är uppe. Vi hade en fantastisk fredagseftermiddag igår. Vi var först på stan och lämnade de bågar jag har valt ut till mina nya glasögon och det blev inget par av de som min syster och barn hade valt. Jag hittade en anna färg på bågen som jag tog istället. Ni får se det på min nya profilbild när de är klara.

Vi tog en fika på Darins och det är ju så mysigt att gå på fik. Även om jag bara dricker te tycker jag att det är mysigt. Amanda valde kladdkaka med grädde och en mer. Vi åkte hem och mös i soffan innan det var dags för en promenad med hundarna. Efter det hade klockan blivit 5 och kvällsmaten skulle serveras. Pizza och sallad från Åsums Pizzeria. Vi hämtade hem maten och åt här hemma och sedan var det bara att invänta Let's Dance.

Vi var så trötta bägge två och Amanda somnade i knäet halv 10. Jag lade mig när Mojje hade dansat.

Men nu är vi pigga och glada och ni ska Amanda få gå in på bolibompa sidan. Kolla in oss på bilderna. Visst hade vi det mysigt?

Ha det bra

Cattis

Inga kommentarer: