VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


torsdag 15 januari 2009

Torsdag

Hej mina vänner,



Torsdag och klockan är 14.22. Jag har precis vilat en stund på soffan för jag blev så trött. Tänk att man kan bli så trött av att tänka. Jag tänker och jag skriver på mina tentor. Igår gjorde min dotter en power point presentation till mig.TACK gumman. I morgon ska vi träffas i skolan, eftersom det är en distanskurs jag går händer det inte så ofta. Jag ska ska redovisa min powerpoint presentation och är nervös inför detta.

Jag har gjort en presentation om Abraham Malosws behovstrappa. Inte så avancerat, men det hoppas jag att det inte var meningen att det skulle vara. Jag är nöjd med den och det ska bli skönt när presentationen är klar i morgon.

Mitt nya intresse, förutom att blogga, är att fotografera min lilla hund i olika positioner. En var den bilden från igår. Jag hittade henne i en annan position efter mitt inlägg igår. Bilderna visar hennes nya favoritplats.



Cattis

Inga kommentarer: