VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


torsdag 29 januari 2009

Award av Cicki

Idag har jag varit ute och jobbat och som jag trodde på förhand, blev jag trött. Jag tog en liten vila i sängen med hundarna på golvet. Min läsning just nu är LONDON böcker. Nu börjar det pirra ordentligt i magen, jag vet inte om jag någonsin varit så här pirrig inför en resa som jag är denna gång.




Mina älsklingar delade täcke när vi vilade. De är så goa... De är med mig hela tiden när jag är hemma hos dem. De får inte så mycket motion som de egenligen skulle behöva, men de får otroligt mycket tid med människor hemma hos sig och ännu mera kärlek. De behöver inte kissa och bajsa inne pga för lite motion, men jag önskade att jag orkade motionera dem mer än jag gör....





Igår när jag läste ett inlägg av Cicki skrev hon att hon hade något till mig på hennes blogg. det var en utmarkelse Award - kreativ blogger. Hur glad är jag inte. Jag är överlycklig över att hon/ ni gillar att läsa detjag skriver. Jag är väldgit trött idag, men jag mår redan bättre av att få sitta här och skriva.Jag log från öra till öra när jag läste det och jag är ännu lyckligare idag över det. Det var första gången jag länkade i ett inlägg. jag börjar bli en riktigt duktig bloggare nu elelr vad säger ni??

Ikväll ska jag till stallet och rida. Denna vecka är sista veckans om jag rider 2 gånger sedan ska jag dra ner lite på ridningen pga tidsbrist och taskig ekonomi. Varje krona ska gå till London.

He en bra eftermiddag och kväll

Cattis

2 kommentarer:

Cicki sa...

Länkningen gick ju alldeles utmärkt....:-) Jag har också en sån där trötterdag idag. Kan det vara vädret?

Cattis sa...

Ja, säkert vädret. En sådan här vinter med sååååååå många tugna dagar har jag inte haft tidigare....far och flänger alldeles för mycket...också

Cattis