VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 16 maj 2011

"Lite" bloggtorka

Jag har inte känt att jag har haft något att förmedla här under några dagar. Ibland blir bara allt skrivande för mycket och då får det minsann pausa lite. Jag har justerat min medicin oxå och då trillar jag ner lite i måendet innan jag mår bättre igen. Men de dåliga dagarna borde vara över snart och då kommer inspiration och glädjen att skriva tillbaka, det är jag övertygad om.

Jag har fått tillbaka kommentarer från läraren angående min inledning på boken. Det var positivt och otroligt många bra tankar om hur jag ska gå vidare. Denna kurs som jag läst denna termin har hjälpt mig i mitt bokprojekt oerhört mycket. Det ska bli roligt, spännande och alldeles underbart att fortsätta att skriva på boken nu i sommar.

Jag hoppas ni alla får en fin måndag idag - här där jag sitter nu, skiner morgonsolen in genom fönstret på mig så det lär bli en fin utomhusjobbardag för mig.


Inga kommentarer: