VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


onsdag 24 december 2008

GOD JUL

Jul!!!

Jag fick en digitalkamera igår av min make, och nu ska fotona komma med in i bloggen. Jag har inte jobbat med boken på länge för jag blev så fruktansvärt trött efter allt arbete jag lade ner för 3 veckor sedan. Eftersom jag varit utbränd lyssnar jag på kroppens signaler. Nu i julhelgern ska jag jag lägga en hel dag, vilken vet jag inte än, men jag ska sitta länge med boken för Londonresan närmar sig.

Vi ska till min syster idag och fira jul. Det ska bli trevligt och mysigt. Vi blir tre familjer med barn och jag längtar efter min syster och hennes barn. Mina barn kommer hem idag efter att ha varit hos sin pappa sedan i fredags och det ska bli sönt att få ha dem hemma med mig i några dagar innan det är dags för dem att fira nyår med sin pappa.

God Jul, nästa gång fixar jag in lite bilder...

Cattis

Inga kommentarer: