VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


onsdag 24 mars 2010

Sista dagen för litteraturen

Idag ska jag skriva in de sista texterna i dokumentet från den litteratur som jag använder mig av. sedan ska jag börja jobba med texterna och hitta rubriker som passar till. det är det som är jobbigt tycker jag. Det är det som tar tid. Men jag får ta mig den tiden coh jobba på. Jag har ungefär en månad på mig så jag hoppas att jag ska hinna. Annas blir det till att skriva 7 dagara i veckan istället för 5.

Nu ska jag och hundarna ut på en cykeltur.



Ha en bra onsdag - det ska jag ha

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen!!
Va duktig du är. Det kommer att gå hur bra som helst!!
Hoppas du mår bra & att cykelturen va skön.
Varm kram Tina