VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


söndag 6 juni 2010

Vissa sover men inte jag






Jag pluggar för fullt, medan andra har det hur bra som helst. Jag skulle kanske varit en hund istället.

Det går faktiskt mycket bra för mig, jag börjar känna mig trygg och nöjd.

6 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Vad härligt det låter. Trygg och nöjd är bra.

Kram!

Anonym sa...

Åh, vad det såg gott ut!!
Tror minsann jag ska gå o "leka hund" i soffan nu!!!
Kramkalas

Pixi sa...

vad skönt att det går bra !!Ha det gött i värmen!=)

Tina sa...

Hej vännen!!
Å, vilken underbar liten vove!! ser så skönt ut att bara sova så där =)
Jag brukar säga att man skulle varit katt, för mina sover & äter & sen är de ute & leker...

Va underbart att du känner dig trygg & mår bra!!
Tycker verkligen att du ska vara super nöjd med dig själv vännen!
Du jobbar hårt!!!
Önskar dig en underbar vecka!!
Varm kram Tina

Anonym sa...

Vilka underbara känslor!
Då kommer det att gå jättebra i morgon! Är så glad och inpirerad av din kamp som nu ger så god utdelning för dig! Många soliga dagar önskar jag dig framöver! Tänker på dig i morgon!
Kram Anne

Toffs sa...

Ibland behöver man göra som hunden...lägga sig på rygg och vänta på att bli kliad... Hoppas bokprojektet får mycket energi i sommar! Och grattis till godkänd uppsats!