VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 7 juni 2010

Uppsatsen är godkänd

och jag är trött, men en lycklig Cattis. Min opposition på den andra uppsatsen var mer än godkänd, den var välgodkänd. Ni som inte känner mig mer än här, vet inte att jag är väldigt glad för att prata och nervositeten försvann när jag gick in i klassrummet. Jag kände mig trygg där jag satt och allt gick mycket bra, jag försvarade min uppsats med mycket bra svar. Ibland kan jag inte förstå varför det är så svårt för mig att tro att jag klarar vissa saker.

Men, jag lär mig hela tiden något nytt, det är det underbara med livet.

Ha en härlig kväll - det ska jag ha fast livet utanför huset är grått, grått, grått för inne hos mig är det så ljust som det bara kan bli


4 kommentarer:

UllaJohanna sa...

Åh, så glad jag blir för din skull!!!!!
Ett BAMSEGRATTIS!!!

Storkramen!!!

Anneli Stålberg sa...

Åh, vad härligt. Stort Grattis!

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Grattis Cattis, vilket härligt besked!

Kram Åsa

Cattis sa...

Ja, det är härligt, men jag är helt utmattad nu, så snart ska jag krypa ner i sängen, ska bara jobba ute en timme....