VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 21 juni 2010

Det är inte lätt att vara mamma

när barnen är långt borta och inte mår bra. Idag känns det lite bättre och dotterns tankar är mer positiva nu i hennes sms än de var lördags. Snart är de hemma igen och då ska jag se till att hon får må så bra som det går.

Själv har jag alla underbara vänner omkring mig som ringer och stöttar mig så jag klarar en dag i taget.

Idag ska de sista justeringarna göras på uppsatsen och sen skickar jag den ikväll. Innan fredag får jag mitt betyg och det borde nästan firas, känns det som.

Jag önskar er alla en underbar sommardag - jag ska göra så gott jag kan för att njuta i det fina vädret som finns hos mig


1 kommentar:

Tina sa...

Varm kram till dig!!!