VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


fredag 18 juni 2010

Fredag = uppsatsredigering

Idag ska jag redigera min uppsats eftersom den ska skickas in på tisdag för betygssättning. Jag började titta på den igår och det var jobbigt att ta tag i den igen efter några dagars vila. Jag har inte så många dagar på mig eftersom jag ska på bröllop i morgon och på virkträff på söndag, men jag sitter några timmar idag och ser hur långt jag kommer på det. Resten ordnar alltid sig, det har jag lärt mig genom åren i 12-stegsprogrammen.

Tröttheten blir lite lite bättre, men inte tillräckligt för att skriva långa inlägg och få mycket gjort, men det gör inget för just nu mår jag så här och sedan när energin kommer tillbaka då finns bloggen, virkningen, dammet och livet kvar ändå.

Ha en underbar dag - jag ska försöka ge mig det

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppla, här var det förändringar!!!
Lite "blarrigt" just nu, men det blir garanterat bra när du ändrar om lite! Gillar din bakgrund! Det är du!! =)
Lycka till med uppsatsen!!!
Kramkalas