VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


onsdag 16 juni 2010

När blir jag pigg igen?

Jag vet att tröttheten har kommit efter min vår med uppsatsskrivandet, men ändå har jag så svårt att acceptera den. Jag har svårt att tänka på att det blir bättre. När då? blir mina tankar. Jag vill veta när jag är pigg igen. Jag vet att det svaret inte finns, men det är just dessa "nerdagarna" som jag har svårt att acceptera.

Men med flickorna i Frankrike och de andra på sina jobb, blir det lugnt och tyst här hemma och det är precis det jag behöver. Enligt smhi ska även solen skina här och då blir jag kanske lite piggare av strålarna och den blå himlen.

Ha en härlig dag - jag ska göra så gott jag kan


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det tar några dagar att återhämta sig Cattis!
Det kommer, var så säker.. Annars hjälper jag dig att ladda batterierna på måndag! =)
Kramkalas

Tina sa...

Hej vännen!!
Ja, den där tröttheten!! Den är så jobbig. Men jag håller med övrig talare, ge det några dagar & sov så fort du känner att du behöver, så är du snart tillbax ska du se!!!

Hoppas du mår bra annars!!
Önskar dig en underbar fin fortsättning på din vecka!!
Varm kram Tina

Nina sa...

Hoppas du snart hämtar dig, men efter ditt stora jobb nu under våren så är det inte konstigt att du är trött! Vila och ta igen dig allt vad du orkar.

Kram