VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


torsdag 25 november 2010

Ny telefon - kanske kan göra mig glad

Vill du veta varför jag inte är glad, så läs inlägget före detta.

Jag vill ha en ny telefon och har beställt denna fina rosa samsung. När jag visade mina två tonåringar den, sa dottern:

Den är ju gammal.

Styvsonen sa:

Det finns bättre telefoner för samma pris

Det är dagens ungdomar det, men jag är en 40+ och vill ha en samsung telefon (för jag har en samsung och har aldrig varit mer nöjd med någon telefon som jag är med den) som är rosa ( är inne i en rosaperiod igen). OCH den får inte vara för dyr, alltså kan jag inte köpa den allra senaste heller. Jag kan nog inte lära mig hur de allra senaste fungerar heller, så denna blir nog bra till mig. Det är två veckors leveranstid, så jag hoppas att jag blir glad innan dess och sedan ännu gladare när telefonen kommer.


Nu blev det två inlägg på kort, kort tid, det har väl aldrig hänt.

One day at a time

Easy does it


1 kommentar:

Anonym sa...

Vet du vad?
Jag har en exakt sån JOSA lur! Den är skitbra!!!
Kramkalaset