VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


söndag 6 juni 2010

Sista dagen

med sol? Jag hoppas inte det, för idag är sista dagen som jag sitter i flera timmar och studerar en uppsats, samt läser min egen inför examinationen i morgon. Hoppas att jag kan min så bra att jag försvarar den så jag blir godkänd. Jag är klar kl 12 med både min uppsats och den jag ska opponera på. Sen ska jag njuta resten av den dagen.

Vi var på middag i fredags och middag igår men vi körde hem halv 11 båda kvällarna och det var skönt att de vi var hos förstod vad jag pysslade med. Snart kan jag vara lite mer social med alla nära och kära.


Ha en skön söndag - hoppas ni alla har en fin sol som skiner på er. Jag njuter av solen under mina hundpromenader

3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Heja Cattis, jag tror att det kommer att gå alldeles strålande!

Kram Åsa

Ann-Catrin sa...

Hej Cattis! Du kommer säkert att lyckas. Din energi bubblar och kommer säkert att få mer näring i den sköna solen.
Kram Ann-Catrin

Cattis sa...

Åsa: Jag börjar faktiskt tro det oxå och den känslan är underbar. Från början gick jag och var rädd att bli totalsågad, men den rädslan är borta.

Ann-Christin: Ja, näring får jag fast jag sitter i min källare, från solen när jag är ute och från era kommentarer som gör mig så glad.