VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 2 januari 2012

Nytt skrivarår

Det gamla året avslutades så lugnt som det bara kunde göra. Jag var en fantastisk mamma som skjutsade ungdomarna till deras fest när tåget "kört från fel ställe". Inte kunde de ha stått på fel ställe? 3 mil enkel resa blev det. Sen började det nya året med att hämta hem dem igen. Min egen tös hade inte varit klok nog att äta ordentligt(endast ett mål) innan hon satte igång och följa partykänslan. Så hon mådde inte så bra i bilen på vägen hem. Inga detaljer. Hon har nog lärt sig något av det tror jag.

Jag har förmodligen som många andra, många tankar inför det nya året. Men mitt främsta mål är att få in ordentliga rutiner på skrivandet. Jag vet att jag kan, så det är ju bara att se till att göra det, eller??

Ha en finfin dag och jag hoppas att ni oxå har fått en bra början på det nya året. I detta huset inleder vi denna vecka med en tjejvecka och det tycker vi alla är ganska trevligt.

Inga kommentarer: