VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


lördag 21 januari 2012

God morgon vänner


En riktig mysdag i morgonrocken en hel dag hade inte varit fel, men det blir inte så idag.

Snart ska jag få i mig frukosten för att den ska lägga sig fint i magen så att jag kan träna kl. 10.

Efter det blir det mys framför datorn och förmodligen lite bokskrivande oxå, innan jag tar på mig finkläderna och sticker på tjejfest.


Ha en fin lördag - med eller utan morgonrock eller finkläder


5 kommentarer:

Pixi sa...

Gomorron!Ja det lät ju inte helt fel.. min dag påminner väl lite om din , fast nu ska jag se om jag kan nåt på melodikrysset idag och ska inte på nån tjejfest men det blir säkert bra det med !!hehe Ha så skoj Cattis, kraaam =)

Cattis sa...

Melodikrysset är ett härligt inslag på lördagar tycker jag.

Malin sa...

Hej!

Jag undrar hur du gått tillväga för att läsa kurserna om skrivande. Jag är intresserad av att läsa någon om "att skriva för barn". Var hittar jag information om detta?
Hälsningar Malin

Gunnar sa...

Hoppas helgen var bra och att du fick mycket skrivet. Har du nån målsättning om att skriva si o så många sidor per dag? I veckan?

Sven Stenberg sa...

Hej!
Hoppas att din bok snart blir klar.
Mvh
Sven Stenberg