VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 29 augusti 2011

Solen skiner och jag har sovit gott

det kan ju bara bli en bra dag av detta.

Jag har sovit dåligt så länge jag kan minnas och de senaste två åren har varit hemska och det har bara blivit värre och värre. För två veckor sedan kapitulerade jag och insåg att jag måste göra något riktigt ordentligt åt det. Jag sökte över nätet och hittade KBT-behandling. Jag tvekade inte en sekund att göra detta. 69kr i månaden kostar det och det är värt varenda krona. Jag sover redan bättre efter två veckor.

Så med detta vill jag ha sagt att jag tror och hoppas att allting blir lättare och bättre i mitt liv framöver.


Ha en fin dag alla bloggläsare (om jag har några kvar) - själv blir det utomhusjobb både dagtid och nattetid idag.

Inga kommentarer: