VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


fredag 4 februari 2011

Det värmer mitt hjärta


att få kommentarer. Förra inlägget gav mig 6 kommentarer och jag blev så glad så glad. Det inspirerar mig att fortsätta att blogga. Det gör jag ju ändå, men era kommentarer gör det lättare.

John Blund har övergivit mig och det gör han mitt i natten om jag lägger mig för tidigt, vilket jag gjorde igår för jag blev lite sur(varför går jag inte in på här). När jag blir sur vill jag inte vara vaken och går och lägger mig (flykt?, jag vet), 21.30 igår, inte så värst tidigt, men jag klarar inte det. Jag sover hela natten om jag lägger mig tidigast 22. Det låter konstigt kanske, men så fungerar min kropp.

Just nu tvättar jag en maskin tvätt och jag har skickat in mitt synops till läraren. Deadline är idag så det känns skönt att ha det gjort. Nu längtar jag bara till att få läsa vad nästa uppgift blir i kursen, så att jag får ta tag i min lilla älskling.

Jag hoppas ni får en fin fredag och att ni är pigga och glada, jag ska till skolan och diskuta mitt examensarbete, trött eller ej, det fixar jag ändå

Inga kommentarer: