VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


söndag 18 april 2010

Min födelsedag

Jag och mina döttrar åkte till Åhus med kameran. Vi tog en massa bilder och hade det jätteroligt.
Nu har jag doppat fötterna i havet. Det gick bra i cirka 30 sekunder, och sedan gjorde det ont. Men vad gjorde det när jag var där med mina underbara döttrar. Jag har finfina bilder på dem, men måste fråga dem om de vill vara med på bloggen, så förmodligen kommer de med i bloggen i morgon.




Mosters älskling som alltid vill vara med mig och idag följde han hellre med mig än att vara med sin mamma och syster. Här är min älskade systerson rätt trött på vårt fotograferande och det blåste mycket så han frös på bryggan.











Här är jag med min bästaste vän och hennes söte son på ett fik i stan. "Lite" sur var hon för vår utflykt blev inställd som var planerad innan jag blev utmattad igår. Nej, sur var hon inte, för vi har varit vänner i tio!! år och aldrig varit ovänner. Inte ens en liten liten gång. En rätt häftig historia faktiskt.



Ha en härlig söndag - det ska jag ha framför tvn och njuta av att var 41 år gammal.

4 kommentarer:

Nina sa...

GRATTIS på födelsedagen!! Det verkar som du haft en fin dag och att du knuffat det jobbiga åt sidan ett tag och satt dig själv först. Härligt.

Förresten, vilken fin tårta du gjort!!! Jag e impad!

Kram

Unknown sa...

Grattis!

Kramar från mej.

Anneli Stålberg sa...

Ett stort GRATTIS!

Kram!

Tina sa...

Hej vännen!
Å, du kan man ju nästan säga att du tagit ditt första dopp i havet.. ;-)
Va mysigt ni hade det!!!!
Hoppas du mår bra & att du får en fin Måndag! Själv tycker jag att helgen försvann allt för fort.. redan måndag igen.. suck.. dax för jobb!!
Varm kram Tina