VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


lördag 24 april 2010

Fest idag

Lördag morgon och redan igång med studierna, så brukar det inte vara,men så vaknade jag oxå halv 5!!! Har konstigt nog sovit i ett sträck och det händer kanske två gånger om året i vanliga fall, så jag är nöjd ändå. En liten siesta blir det idag eftersom det är fest ikväll.

Klassåterträff. Det ska bli roligt, faktiskt, jag var tveksam i början, men bestämde mig när jag pratat med en av mina gamla klasskompisar och sen har mina barn tvingat mig... och som ni alla vet... jag lyder dem alltid.

Fina festkläder,men jag kan inte ha något av något av det som finns på bilden. Höga klackar - är lång och kan inte gå i sådana skor. Klänningen går inte att ha för den är för kort och så fryser jag för den är bar om axlarna. Så det blir en annan klänning som köptes igår, jag kan visa den sen.






Jag har en maskin tvätt oxå på gång och hoppas att den kan få torka i solen idag, för den skiner från en blå himmel.











Tänk vilken skillnad lördag till lördag. Förra lördagen hade jag gråtit i fyra dagar och var totalt utmattad. idag är jag pigg och glad och mår bra och är nöjd med livet igen.


Nu ska jag plugga för jag måste ju läsa mina artiklar på engelska, och det går faktiskt rätt bra. Men jag älskar ju engelska och det landet så det kan inte vara svårt, eller hur?


2 kommentarer:

Pixi sa...

Hopas du hade det skoj! DU har nåt hos mej ,kram=)

Sara sa...

Hoppas kvällen var lyckad och att du får en solig och fin söndag!

Kram!