VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 19 april 2010

Då gråter vi idag igen

Äldsta dotterns bästa kompis blev påkörd av en bil igårkväll när hon körde hem på sin moped. Hon ligger nedsövd efter operationen som pågått hela natten. Ett brutet nyckelben, avslitna ledband till bäckenet och ett brutet ben. Dessa skador fick hon när hon landade i gräset, hade hon landat på asfalten hade hon inte överlevt.

I dag går ALLA mina tankar till henne och hennes mamma, pappa och två systrar + alla hennes kompisar och framför allt min dotter som gråter hela tiden.

Hoppas ni andra får en bra dag - vi gör så gott vi kan.


4 kommentarer:

UllaJohanna sa...

Å, fy! Så himla otäckt!!!
Tänker på er!!!

Styrkekramar till er alla!!!

Unknown sa...

Vad tråkigt! Styrkekramar från mig.

Tina sa...

Hej min käraste vän!!!
Å, jag blöder!! Älskade ni!! Vad kan jag säga!?! Hälsa din dotter med en kram från mig & säg att jag tänker på ER allihop!!
Så otäckt!!!
Jag sänder er all healing, styrka & läkning jag kan!!!!!
Varm kram & mina tankar finns med er!!!
Tina

Anonym sa...

Hej

Jag kom in på din blogg av en slump. Funderar på att ev skriva en bok så jag googlade och hamnade här. Låter fruktansvärt med flickan som skadats. Hoppas alltgår så bra det bara kan. Om du vill kan du kika in på min blogg. www.metrobloggen.se/pah

Ha det så bra Malin