VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


måndag 2 mars 2009

jag kämpar på med texerna

Jag har förflyttat mig till soffan med datorn nu. Jag kämpar och kämpar med mina scener jag skriver. Jag är förkyld, jag hostar och jag försöker shoppa till alla därhemma samtidigt som jag ska skriva. Fint för mig som varit utbränd eller hur? jag ska sova nu snart efter detta inlägg.



Mitt stora intresse, Att köpa temuggar. Den i mitten är min och de yttersta är till syrran. Fina va?












Min nya tröja från Marks & Spencer.Detta tog jag innan jag åkte till kursen i morse


Natti, natti

Cattis

1 kommentar:

Matilda sa...

Hej! Spännande blogg!
Tänkte tipsa dig om Covent Gardens nu när du är i London. Jättehärligt område! Passa på att titta runt Julilee market och Apple Market. Där om någonstans kan du hitta inspiration :)
Lycka till med kursen