VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


tisdag 7 juni 2011

Det ska regna idag

så jag slipper klippa gräset som jag erbjöd mig igår att göra idag. Då kan jag virka, stryka och fixa köket, så jag kommer inte att bli sysslolös precis.

Nu är skolan snart slut (fast jag har ju redan slutat), men när denna vecka är över ska jag påbörja mina nya sommarrutin - att skriva på boken varje morgon. Så, den nya rutinen kommer att påbörjas på måndag och sedan kommer nog orden att fylla manuset, dag för dag.

Hoppas ni får en fin tisdag och kortvecka på era jobb - själv ska jag enbart fokusera på att jag går ut min lärarutbildning på fredag


1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en väldigt bra morgonrutin!! =)
Lycka till med skrivandet!!!
Kramkalas
CH