VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


onsdag 8 juli 2009

Tack för kramarna


Thanks Comments

Spicecomments.com - Thanks Comments


Tack för kramarna, de gjorde gott för själen idag. Idag var det jag som behövde en kram från min yngsta dotter(hon som väckte mig häromdagen för en kram) så jag gick inte till henne 9.21 för att ta mig en kram.

Helt plötsligt var det inte acceptabelt att göra så. Hon var liten sa hon, hon måste sova. Och det behövde inte jag göra häromdagen då? Hon blev inte sur, hon undrade bara vad det var med hennes mamma idag, som var på retsamt humör och bara ville kramas.

Jag har haft en underbar dag, även om jag inte gjort så mycket här hemma, mer än putsat min fina köksö. Men bara den möjligheten att kunna göra vad jag vill har gjort mig lycklig idag.

Nu ska jag och hundarna upp i skogen innan syrran kommer med mat till oss. Sedan bär det av till staden och festivalen där. Det ska bli mysigt att gå där med henne. Vi ska även gå på möte och göra ett besök i vår kyrka. De har alltid en mässa där under festivalen. Det är en sinnesromässa som är en mässa anpassad efter de 12stegsgrupperna och deras anhöriga. Det är en häftig känsla att gå från feststimmet in i kyrkan till lugnet. Mycket häftig kontrast.

Good Afternoon Comments

Spicecomments.com - Good Afternoon Comments


Ha en skön kväll.

Cattis

Inga kommentarer: