VÄLKOMNA HIT

Välkomna till min skrivande värld som består av mycket mer än att skriva min bok. Jag har skrivit på min bok sedan hösten 2007. Den är klar när jag räknar orden, men jag har några få scener kvar att skriva. OCH självklart behöver den bearbetas och jobbas med mer innan den ska skickas till förlag.








Jag läser till lärare och har då även läst några skrivarkurser på nätet. Att skriva för barn och unga, Kreativit Skrivande, Att skriva på nätet och Kreativt Skrivande II och Kreativt Skrivande III.



Lämna gärna en kommentar när ni hälsat på. Det värmer mitt hjärta oerhört mycket om ni vill ta den minuten till det. Då kan jag leta upp er i cybervärlden och göra detsamma hos er.


tisdag 14 juli 2009

Den sega morgonen blev en fantastisk dag

Oh, vad jag är pigg och alert idag. Denna sega morgon blev en fantastisk dag. Nu sitter jag framför tvn och lyssnar på allsång på skansen och bara ÄR. Jag har jobbat hårt idag men det har gått mycket bra. Det har varit extra tugnt idag för jag har jobbat hårt fysiskt, men det är kanske det som gjort att jag är så pigg nu.

Jag har haft mycket svårt att läsa långa inlägg och era långa utmaningar för min hjärna klarar inte riktigt av det. Eller jag ska skriva klarade för idag har jag läst mina två första låååånga inlägg hos Chrissie Hon är hur rolig som helst. Hur rolig som helst. Du är underbar Chrissie

Denna sommaren är hur underbar som helst när det gäller hur mycket jag orkar och klarar av.

Jag joggar, jag jobbar mycket och jag läser mer och mer. Samtidigt som jag verkligen bara är när jag inte gör dessa saker. Jag sitter mååååånga timmar framför datorn, men det blir min vila. Då när jag bara ÄR.

I morgon hoppas jag att skrivpuffs utmaning tilltalar mig så jag kan börja dagen med inlägg + utmaning.

Ha en skön kväll.

Cattis

1 kommentar:

MOAZAC sa...

Tack för att du länkat till min blogg...

Skönt att höra att du orkar mer och mer..
Du är på g nu!!!

När jag märkte att orken kom tillbaka efter väggbesöket, så kände jag mig som en helt ny människa!!!
LOVELY!!!

Jag får börja skriva långa bloggar varje dag, så du får lite terapi övning...

Ha en fin kväll!!

Kramen